svar 2

Till dig anonym!

 Först vill jag bara säga till Anna och anonym att jag antar att ni är samma person så det är ju bra att du håller med dig själv.

Och om du vill att jag ska svara på dina kommentarer sluta vara anonym och stå för det du säger!


Du skrev:

På vilket sätt hjälper det att klaga när man är missnöjd istället för att agera?


Så länge man klagar och upplyser människor agerar man, så länge man visar världen ens åsikter gör man skillnad.

Du säger att klädindustrin tär på miljön, visst om du vill gå naken gör det. Men jag föredrar kläder på.

Men det finns ju olika sätt att rädda miljön på T.ex. Ta buss i stället för bil. Man behöver inte göra allt ensam men om alla gör lite så blir det en stor skillnad.


Och jag tror inte att jag är överlägsen för att jag vågar säga vad jag tycker, jag försöker bara göra min röst hörd som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0