spindel

Det vuxna säger om djur, vi vet

- Den är dubbelt så rädd för dig än vad du är för den!


Fel, fel, fel lögn, lögn, lögn. Här om dagen kom en enormt stor spindel in i mitt rum. Varför vet jag inte, men den skulle sorgligt nog dö för det. Ledsen alla djurälskare, men så ser sanningen ut.


Medan jag aldrig skulle drömma om att gå in i dens spindelhem med miljoner små spindelbebisar, klampade spindeln på in i mitt rum utan den mista tvekan, inte ens när jag försökte skrämma den att byta håll vejde den undan.


Så jag vill bara säga att det spindeln hade var bara rått mod, medan allt jag hade var rädsla och obehag för den här tre centimeters långa varelsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0